Uppdrag av skolan!

Ja nu är det ju så att jag går en Svenska A kurs på Hermods och en av uppgifterna var att skriva om sig själv och lägga upp det i sin blogg. Vilken tur att jag hade en gammal blogg, så slapp jag göra en ny.

Hejsan! Mitt namn är Amanda Sevelin, jag är 23år och bor i en lägenhet i Sundbyberg med min sambo Mattias och våran katt Molly som är en orientalisk korthår. Jätte fin! Mina intressen är konst, hantverk, film och medeltiden. Hantverk och medeltid går väl hand i hand, jag älskar att sy historiska kläder och läsa om hur de levde förr i tiden, spännande! V.32 på Gotland har varit ett måste nu i några år eftersom då är det medeltidsveckan och jag älskar att gå omkring där, träffa vänner och bara ha det bra.

Filmkvällar är det bästa jag vet och har många favorit filmer tex. Nightmare before christmas, Man on the moon och Sju år i Tibet. Just nu håller jag på att kolla igenom Saw boxen med alla 6 filmer, lite läskigt med även väldigt bra. Hoppas jag får några bra filmer i julklapp.

God Jul!!

Min katt Molly
Katten Molly



Saw



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0