Tim Burton intar MoMA

Filmskaparen och konstnären Tim Burton öppnar en efterlängtad utställning på ­Museum of Modern Art i New York.
Lagom till julruschen i New York, som i år spås bli en ovanligt dyster historia, har MoMA förvandlats till skräckkabinett.

Utställningen kommer bestå av över 700 objekt och innehåller allt från teckningar, fotografier, målningar, storyboards, dockor och mycket mera.

Utställningen öppnar den 22:a november och pågår till den 26 april 2010












Besök MoMA och läs mer.

Kommentarer
Postat av: Anders

Tim Burton är grym! Jag vill åka till New York och se!

2009-11-24 @ 11:31:34
Postat av: BettyBoop

Kul om man kunde se den på riktigt eller hur pöss

2009-11-24 @ 16:12:54
Postat av: BettyBoop

Kul om man kunde se den på riktigt eller hur pöss

2009-11-24 @ 16:13:03
Postat av: little me

SV: hihi jag är helt galen i Rybak, förut så prata jag om honom hela tin men nu pratar jag mest om Twilight. Men Rybak är ju ändå bäst, enligt mig:) hehe:)

2009-11-24 @ 20:32:34
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0