Ny design på min blogg

Jag har ju inte skrivit i min blogg på länge, så jag tänkte om jag fixar och trixar lite med den så kanske jag får lust att skriva lite nytt. Och det fick jag också, vilken tur!
Det är ju långt ifrån klart tills jag är nöjd med hur de ser ut, men det är kul att prova sig fram.

Men jag behöver lite hjälp, om någon vet hur man får bort Mandora som står högst upp på vänster sida, skulle det vara super gulligt om den personen ville förklara det för mig!!



I alla fall, något som jag är lite smått besatt av just nu är "Point and click games"
man får tänka lite och många av dom spelen är grymt bra gjorda. Ett bra tidsfördriv om man har tråkigt
http://www.freakinrooms.com/



(UPPDATERING)
Nu har jag fått hjälp med mitt lilla problem.
Tusen pussar och kramar till Matilda som så snällt visade mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0