Kunde inte låta bli att små le för mig själv!

I fredags låg jag och små kolla på Idol och halv sov i soffan. Så hade alla deltagare sjungt klart och då kommer Weslife ut och börjar sjunga några av deras hits dom har haft under åren och jag kunde inte låta bli att bli varm och små le lite för mig själv. Jag har ju ändå tyckt om, nej vart besatt av Westlife för några år sen, dom killarna var en del av mitt liv. Jag visste allt och hade nästan allt med dom.

Kanske skönt att den tiden är slut nu, det var dyrt och ganska tidskrävande att ha dom som idoler. Jag vill inte veta hur mycket pengar jag lagt ut på gossarna från Irland och alla timmar som jag och min vän Anna väntade utanför hotel och globen

Men i alla fall, när jag såg dom i fredags blev jag nog 14år igen, men bara i 5min!

Det här är bara ett fåtal av skrivorna jag hade


Mina DVD

Sen får man inte glömma alla tröjor, tidningar och postrar.

Btw om någon där ute känner att dom saknar lite Westlife grejer så ger jag gärna bort det mesta. Det ligger bara och tar plats i källaren.

Hahah "Westlife Forever" det blev inte riktigt så!! :)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag skulle gärna köpa dina dvd:er om det fortfarande är aktuellt?

2010-03-11 @ 19:49:18
Postat av: Rebecka

Jag skulle vilja köpa dvd:n Where dreams come true om du har kvar den och fortfarande vill sälja :)

2010-05-13 @ 15:03:17
URL: http://rebeckamalmin.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Är intresserad av dvd:n where dreams come true om du fortfarande vill sälja :)

2010-05-13 @ 15:06:14
URL: http://rebeckamalmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0