Julklappsinslagning

Åhhh vad jag tycker om present papper, snören, små lappar och allt annat man kan komma på när det gäller presenter. Fast man vet att allt kommer rivas sönder och glömas bort, så älskar jag att lägga lite extra tid på att det ska se fint ut.

Jag har slagit in dom 4första klapparna för iår, eller jag hjälpte Matilda att slå in klappar, hon hade köpt söta saker till Alexander Rybak, som hon ska se och träffa i Finland snart. Jag tror han kommer bli hur glad som helst :)

----------------------------------------------------------------------------

Idag har jag hjälpt farmor med hennes hund Joker, för farmor ramlade och slog sönder armen eller hur det var. Så jag har varit ute och gått en massa med söt Joker, en av världens snällaste hundar. Men nu är jag hemma med Harry som jag passar nu, också en av världens snällaste små varelser :)



Joker



Harry



Pussinuss på er och God Jul

Kommentarer
Postat av: Gealach

Snuttehundarna!



(Svar: Vår lille kanin är vanligtvis väldigt glad i frukt och grönsaker, det är något speciellt med just clementiner...)

2009-12-05 @ 13:33:43
URL: http://gealach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0